maandag 13 december 2010

Handel en Mode Opdracht 10

Hoe fair trade ben ik?

Als je gaat kijken naar winkels die fairtrade zijn kun je nog best schrikken aangezien er wel winkels mee bezig zijn maar ik had er meer verwacht die daar goed mee bezig zouden zijn. Er zit wel groei in maar aan de andere kant vindt ik ook dat ze juist die merken moeten proberen te promoten. Zodat mensen eerder geneigd zijn deze te kopen.

Ik ben aan de ene kant let ik er wel op maar aan de andere kant ook helemaal niet. Want ik vindt het wel goed om die producten juist te kopen maar bij mij ligt eraan voor wie ik bijvoorbeeld een cadeautje ga kopen want daar zit nog wel verschil in kwa smaak of wat ze willen hebben. Daarnaast bij kleding vind ik het belangrijkste dat het lekker zit en goed zit en als dat zo is koop ik het en als het dan fair trade is is het alleen nog maar beterder. Maar ik koop het toch ook al is het niet fair trade. Kwa eten daar let ik helemaal niet op wat ik koop als het maar lekker is natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten